SÖNDAG

På sista tiden så har jag kollat jätte mycket på hem inrednings saker. Det där med att flytta hemifrån är liksom fan på tiden. Jag vill ha en fin lägenhet som Ellis har, vit och ljust. Jag vet vad jag vill ha för soffa, ny säng och en massa sånt. Jag vill nu skaffa mig en egen liten etta och bo i. Jag vill kunna ha över vänner när som helst, ha förfester på helgerna, kunna dra hem en random kille hem från Krogen och sånt man kan göra när man bor själv ni vet. Jag längtar till att få ha en inflyttnings fest och jag längtar tills man går på Ikea och köper med alla basic saker. Ja jag är 22 år gammal och det är på tiden för det nu, och allt annat som pojkvän men eftersom dem killarna inte finns i stan så lär jag bli nunna eller flytta från stan.

Nog om lägenhet, ja blir ju bara sugen! Denna helg har gått fort och jag har haft att göra. Jobbat och tittat fotboll, ja jag ville ju festa i fredags men så blev det självklart inte.. Var på riktigt bitch humör igår kväll för allt var Piss och jag kände mig nedstämd på jobbet hela kvällen. Men jag blev glad när jag fick fylle samtal från Linus inatt att dem ville ha mig där, dock blev ja ledsen för jag inte kunde åka dit på efterfest med dem. Men grillningen är såå spikad i sommar!
Veckan som kommer är fullbokat med bil planer, plugga och jobba och 4 st känner jag som fyller. Fina mamma på tisdag och den 13 är de farmor och dem söta tvillingarna Linus och Oskar.

Nu dusch sedan fira guddottern Isabelle
/ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0