IDIOTER!!

Gårdagen var helt okej, förfest hos Helena och sedan krogen. Jäkligt skönt var det iaf att komma hem inatt! Idag tillbringade jag timmar på stan, vi köpte våran efterlängtade subway och umgicks i solen, diggar dig så mkt Ellis!

Resten av stunden på stan var skrämmande att se. Dessa jävla idioter som ska förstöra, demonstranter på stan som kastade stenar, flaskor och allt möjligt på folk och poliserna. Blir arg och ledsen över hur folk beter sig och jag skäms så sjukt mkt över sånt här. Den här skiten höll på i flera timmar och de som oroat mig mest är att min farbror som är polis jobbade där idag. Jag hoppas att han inte blev skadad. Och alla barn då? Och den gamla damen som fick en sten kastad i huvudet? Fyfan för folk och för den här jävla politiken. Jag vill slå ner er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0