VIDRIGA MÄNNISKOR

Jag borde inte ens titta på nog brother för varenda avsnitt sitt jag och är totalt förbannad över hur dem beter sig inne i huset mot varandra. Dem mobbar varandra konstant, kallar varandra fula ord och är riktigt riktigt elaka mot vara dra så alla sitter och gråter. Vad år det för jävla människor som kan bete sig så, vad har dem för känslor? INGA!!! Sipan är en jäkla tönt som tror han har rätt i allt. Just såna människor som han som jag avskyr. Dem förtjänar fan inte mkt alltså. Känner en irritation bara jag tänker på big brother eller bara hör sipans röst i huset. USH!

Marcel är lika vidrig han. Konstant ända sen bb börja mobbar han en av tjejerna i huset, fine man kan ha sina åsikter men man behöver inte behandla människor som skit! Mobbning är det absolut värsta jag vet. Big brother är ett stort misslyckande iår tyvärr..

På söndag hoppas jag innerligt att sipan lämnar huset. Ingen människa förtjänar att bli mobbad, vi alla är olika. Olika hudfärger, sexualitet, allt! Alla ska f vara den som är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0