ONSDAG KVÄLL

Efter att ha vart i skolan i 3 timmar idag, jobbar 3,5 timme vilket kändes sådär. Så några timmar får man inte jobba men jag är glad att jag fick lite iaf idag att jobba. Imorgon vill jag och hoppas på att bli inringd mellan 07-16 för att sedan träffa Ellis.

Hade ett missat samtal från Ellis nyss, och hon har tydligen värsta planen till imorn. Nyfiken som jag alltid är så sitter jag och väntar ivrigt på att hon ska ringa upp mig snart! Undrar vad det är för plan hon kommit på nu då???

Hur som helst så känner jag ett sug efter att gå ut på lördag kväll. Jaaaaaapp jag funderar starkt på att bryta min vita månad och gå ut på lördag. Eller ska jag? Det lockar måste jag erkänna. Men jag hoppas ju givetvis på att få jobba i helgen istället.

Blir alldeles glad när jag läser på facebook att tjejerna på gruppboendet saknar mig på avdelningen. Nu vill jag bara att chefen hör av sig snart och meddelar hur mitt schema i sommar ser ut, Hoppas hoppas hoppas på att jobba på 3an och 5an, skulle vara världens bästa sommar på världens bästa jobb då! Brukarna är helt fantastiska, så rara, snälla och roliga. Kollegorna går inte ens att besrkiva. Har aldrig träffat på såna människor att jobba med som jag trivs så otroligt bra med. Dem har verkligen tagit hand om mig när jag började där, det är tjejer som man kan prata med och ha kul med!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0