I'M GONNA LIVE MY LIFE

Jobb 1 dag denna vecka och det är imorn. Måste ringa bemaningen om att jag vill ha fler ställen att jobba på för det här går inte. Vill jobba, vill tjäna pengar! Om ändå USK utbildningen var klar i juni som jag trott, fan oxå. Den slutar i september typ och då äre bara att ringa runt, ta kontakt med arbetsförmedlingen och söka jobb överallt. Åh vad jag vill ha heltids jobb i nyfors juuuu. Bästa bästa nyfors, bästa brukarna och personal. Blir så glad, jag har aldrig känt mig såhär glad över något annat jobb än nu när jag jobbar inom vården.

Och jag fortsätter att räkna ner dagarna till London. Finns inga ord hur mkt jag längtar, och jag känner på mig att jag kommer älska staden. Kommer nog inte vilja åka hem igen. Kanske ska flytta dit? Vi har ett fullbokat schema vilket jag älskar! Kommer att få skoskav av allt gående på dagarna och allt dansade på kvällarna. Så härligt att träffa massa nya människor, kanske ser man Robert Pattinson någon av dagarna? Min största dröm. Ska snart bege mig till Ica och köpa breaking dawn, kan ni fatta den känslan..

En annan grej jag är glad över just nu är att min Eve stannar kvar i etoown längre. Hon skulle egentligen hem om 2 veckor men har beslutat att flytta hem hit. Det är också positivt. Satt hemma hos henne i måndags och myste när hon berättade det. Vilket betyder att hon är hemma när Sara är hemma när thea kommer hem igen. Vi satt och pratade en massa om sommar vilket fick mig att sakna 2010 när vi hade sjuuukt kul den sommaren!







Kommentarer
Postat av: Daaaa S

Saknar den sommaren med!! SÅ härlig den var

2012-03-14 @ 16:32:43
Postat av: E

bästa sommaren ja veeet eve!!!!

2012-03-16 @ 08:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0