I'M FEELING GREAT, I'M FEELING AMAZING

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description








Min helg var helt fucking amazing. Sofie var tillbax i stan över helgen så hon var med oss brudar i fredags och kötta sönder. Allt var så där perfekt. Alla var lagom småfulla, alla var på bästa humöret, alla bara var och körde på. Fic 36 klunkar att ta på pyramiden i fredags, då spårade förfesten hos Helena. På krogen kötta vi sönder på dansgolvet. Ja vad mer kan man säga, kvällen var perfekt. Bokstavligen P E R F E K T! Bästa utgången på riktigt länge då det inte var någon kaos alls, inge fylletårar och inga tjaffs. Nu har jag tagit mig i kragen och kommer ha en  vit månad. Skolan, träning och jobb bla kommer ta upp mycket av min tid nu. Älskar att jobba så det gör mig inget! Gårdagen spenderades vid cafe sylvia, med en hemma kväll. Tända ljus, melodifestivalen och en mys kväll i soffan blev det.

Nu räknar jag ner för fullt när Sara kommer tillbax till stan till påsken. Då ska vi hitta på något skoooj! Och helgen efter det är det London dags. Känner på mig att vi kommer ha häriga dagar och kvällar i London fylld med party på en massa olika klubbar, sjukt mkt shopping och mys med min fina familj.

puss på familj och vänner, ni är hela min värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0