FREDAGS MYS

Gårdagen spenderades på stan med lunch och tittande i affärer med Jessika och Marre, en perfekt dag med mina fina vänner. Sedan tränade med Mimmi efter de och sedan myste jag och Ellis hos henne. Tittade på hennes lägenhet, sjukt fin var den, en stor och fin etta (-avundsjuk tjej)!!

Kom nyss hem från att ha vart och plockat och färgat ögonbryna. Ska snart iväg och hämta upp morfar och skjutsa han sen jobba 14.00-21.15 sen träffa efterlängtade vänner. Sara, Evelina och Sanna. Idag är jag glad. Har blivit bokat 5 dagar nästa vecka för jobb, så jäkla skönt! Jag har även köpt tränigskläder idag. Nya skor, tröja och ett par till leggings. Perfekt nu när de är perfekt väder att gå ut och gå i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0