FÖR DET FINNS FAKTIST VISSA REGLER I EN VÄNSKAP

Ja det gör det fan.
Vänner som jag i mitt tidigare liv har haft har betet sig som skit emot mig, dem har snackat skit om mig med andra och dem är jag inte vän med idag längre. Jag tolererar inte vad som helst när det gäller vänskap.
Snacka skit det har vi alla gjort, ja självklart har jag gjort det, MEN inte om dem jag litar på och som är mina riktiga vänner.

Det finns regler som är så självklara i en vänskap. Som för oss tjejer så håller man absolut inte på med den killen som sin vän tidigare har tyckt om eller har höllt på med. Det är liksom en självklarhet att man inte gör sånt! I en vänskap ska man stötta varandra och vara på sin väns sida. Har man en pojkvän ska man fortfarande kunna ha sin vänskap med sina vänner, MAN SKA ALDRIG TA SIN KILLE FÖRE SINA VÄNNER. En vän är en vän som finns där och stöttar varandra när sin vän går igenom något jobbigt.

vänskap är bland det viktigaste man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0