SUMMER PLANS

Åker till P&L om 9 dagar. Kommer bli en otrolig upplevelse att vara där. Tältandet kommer jag förmodligen få panik över men det kommer nog bli superduper bra iaf!
Rihanna, Skrillex, Melissa horn, Veronica maggio, roxette, dada life och simple plan kommer uppträda och det är väl dem artisterna som jag längtar mest efter att få se. Rihanna kommer bli stort, we found love kommer bli mäktigt och jag hoppas hon sjunger den. Skrillex remix av levels hoppas jag oxå på. Den är grym och jag få gåshud av att tänka mig det.

Dem dagarna jag spenderar i borlänge är för övrigt mina enda dagar jag är ledig den här sommaren. Mitt sommarvikariat slutar den 8 augusti och efter det då? Kommer det att bli en utomlands resa till älskade och saknade cypern 3 året i rad? hoppas hoppas hoppas! Finns inget som beskriver hur bra ayia napa är. Känner mig helt otroligt glad när jag är där. Jag blir en helt annan människa nästan.
Den här sommaren kommer bli awesome med mycket fest!
Sen bor jag i farmors lägenhet i 2 veckor när hon och janne åker till turkietm behöver jag säga mer? Fasiken vad skönt!

25 augusti, när den dan är här kommer jag vara världens gladaste tjej.



Kommentarer
Postat av: Thea P

Maaah Avis tjejen!

2012-06-22 @ 10:30:18
URL: http://www.iknowalice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0