HELGEN

Dåå var helgen slut igen!

Fredags så gjorde jag delegeringsprovet och får nu dela ut medicin till brukarna på jobbet. På kvällen bjöds det fotboll, en match som hade slutat bättre. Så jävla ledsen över att sverige inte vann, fuck fuck. Vi var hos helena för att se fotbollen, dricka gott och fira mig. Och visst blev det så. Fick mig lite presenter, halsband, väska, presenkort på systembolaget och gina tricot. Bättre kunde det inte ha blivit! Alkoholen gled ner fint och vi drog ut för att dansa på le grand runt 23.30 tiden. Slutade med fylle käk sen åkte jag faktist hem för att sova. Lördagen var de full rulle igen. Mat med Ellis och lite bakishäng hos henne i några timmar. Kvällenb bjöds inte på så mkt, jag låg i sängen och njöt av att vara ledig.

Nu blir det en dusch sedan hem till Louise för att planera P&L som börjar den 26 juniiiii. Kommer bli awesome! Annars blir det chill med min Ellis ikväll, lite käk och mys. Imorgon börjar jag mitt sommarvikariat, och ingen är gladare än mig!


Lyssnar på swedish house maffia och får ryssningar. Dem kommer till sverige den 24 november och jag tänker utan tvekan boka mig en biljett och vara där då!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0