EN GÅNG TILL

Idag har det bombats på Facebook och på instagram där folk lagt upp på sina vänner/familj som tagit studenten idag. Imorgon kommer hela Eskilstuna skriva ut det och jag kan inte göra nåt annat än att bara tänka tillbax på "min tid" hur fucking bäst allting var på studenten. Klassen höll för kanske första gången sams på 3 år, vi hade det grymt kul. Alla umgicks och flaket var obeskrivlig. Får rysningar i hela kroppen av att tänka på det. Ibland kan jag sakna skolan mer än någonsin, alla lektioner och roliga saker som hände i skolan. Jag älskar att jobba men längtar tillbax ibland. Alla som tar studenten, ta vara på dagen. Studenten upplever man EN GÅNG, så kör hårt imorn! (och minns den oxå ;) )

Nu är de sovdags för mig. Upp tidigt för att sola duscha fixa saker sen iväg på ursprung och student mottagning. Fullspäckad dag och kvällen bjuder på jäääkligt mkt fest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0