3 ÅR SEDAN

Lyckligaste och bästa dagen i mitt liv. Har svårt att fatta att det är så pass längesen. Nyper mig själv i armen och inser att de är så längesen. Bästa dagen då. Obeskrivlig känsla i skolan, på flaket, hemma och sedan på krogen. Dåvarande pojkvän, älskade vänner och familj var hemma hos mig när jag kom hem. Börjar nästan gråta av att tänka tillbax för alt var så bra då. Och krogen var liksom sådär perfekt och sedan vandra hem med en bra person sent in på morgonkvisten. Då hade man så mycket att se fram emot i åldern. Nu blir man 22 om 3 veckor och det är liksom.. Man är gammal. Jag är inte 18 igen, jag fyller 22 och ska börja tänka på att hitta någon att stadga mig med. Skrämmande, ja!

Kommer ihåg minut för minut den dan. Helt sjuuuukt bra dag. På lördag är det våra fina tjejers tur att gå ut! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0