22 ÅRS FÖDELSEDAG

Sitter här laddad att boka mig en biljett till Swedish house maffia. Present från mamma och fredrik, jag är glad. idag är det min dag, min födelsedag. Har fått fin besök ända från norge för min skull, A kom hit för det är min födelsedag. Han har åkt 80 mil, så idag ska jag umgås med honom hela dagen innan kvällen kommer och jag ska bli firad hemma hos pappa. Kollade lägenhet igår oxå, hoppas på att jag får den, vore så kul!
 

Idag är jag jätte glad mina vänner. Blir alldeles varm om hjärtat när jag under natten och morgonen fått sms och inlägg på facebook som säger grattis. Tidslinjen suger balle så jag hittar inte alla inlägg.. F.U.C.K!
 
men trots det och ösregnet idag så är jag glad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0