SOMETHING NEW

Jag vill göra något. Jag vill åka iväg på en spontan resa, och jag vill göra något med mitt hår. Svart och långt är det, har inte klippt mig på en evighet typ. Så en klippning och färgning innan helgen bara måste fixas! Klippa de kortare kanske? Vågar man göra något nytt? Håret är typ mitt allt skulle kännas sjukt konstigt med kort hår. Åh jag vill typ färga de i lite röda slingor oxå, synd att man inte var rik för håret kostar fan mycket. Annars idag har jag vart med morfar i Strängnäs och grillat hos Sara med Eve Sara och Sanna. En kanon kväll med mycket skratt med awesome vänner! Längtar till helgen, å-festen och fest på fredag, jajamensan! Förra å-festen var helt sjukt. Sjukt kul och spårad kväll. Känslan jag hade dagen efter var en av dem värsta jag vart med om. En sån kväll blir de absolut inte iår för de är jobb som står på schemat hela helgen :) jag försöker smida planer och planera lite inför helgen.. Det här kan bli bra! Nu sova och tänka på nåt helt annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0