OVER AND OUT

De finns alltid något att tänka på. Alltid något att skvallra om och alltid något som har hänt. Halva sommaren har gått nu och jag vill inte att den ska ta slut. Jag har badat endast 1 ggn iår. Jag har inte festat så mycket som jag hoppas på. Och jag har inte spårat något. Det har varit en lugn sommar med regn varje dag. Solen har inte tittat fram speciellt mycket och jag är besviken, jag har hoppats och drömt om att åka tillbax till mitt favorit ställe Ayia napa i slutet på augusti. Men det blir inget. Jag vill ha en veckas semester, med sol, fest, nya bekantskaper, spårade kvällar på krogen, lite sömn och en solbränna. Den veckan vill jag spendera utomlands, jag blir en helt annan person och det går inte att förklara. Livet känns bara så fantastiskt när man ligger vid Medelhavet med sina bästa tjejer och kollar på folk som rör sig överallt. Där känner man ingen, igen som bryr sig om hur man är. Ingen som lägger ner energi eller tid på att bry sig, man bara är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0