KÄNSLAN ATT SITTA PÅ EN VANLIG TOALETT OCH SOVA I EN SÄNG IGEN

Ons-lördag befann jag mig på P&L i borlänge. Dada life var så fucking gryma på ons kväll dem spelade. Epic motherfucker, får rysningar bara jag tänker på det!! Uggla var härlig och roxette var också bra. De sög att jag inte såg några mer, men men. Måste säga att det är en skön känsla att sova i sin säng och framför allt att gå på en vanlig toalett som inte är skitig och inte har tvål. Trots foten och smärtan så har jag haft 3 bra dagar med tjejerna och dem har vart gryma som hjälpt mig så mycket och ställt upp för mig. Har träffat härliga människor oxå.
 
Sov sjukt bra inatt, har tydligen snarkat men det förstår jag. 13 timmars sömn var ljuvligt!
Är sjukskriven nu till onsdag sen får vi se hur foten är och om de går att jobba. Ska skriva på kontrakt till lägenheten imorn och sedan bli firad av mormor och alla på kvällen!
 
Haft besök av 4 fina vänner idag som kom över och snacka skit, sen käka vi. Min underbara helen var också här nyss en stund på väsk jakt.
 
Nu blire fotbolls mys i soffan med familjen!
 
/ kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0