ALKOHOL, BÄSTA VÄNNER

Ikväll är kvällen jag längtat efter så otroligt mycket. Eve jag och Sara ska köra på en fantastisk utgång där vi ska dansa och pausa. Jag är hemma och vilar på mina 3,5 timme rast innan jag beger mig till jobbet igen 15.30 för sista passet sen tar jag helg! Jag tror kvällen kommer bli kanon och jag hoppas på en spåras ute kväll som slutar med efterfest och massa jäkla kul. Igår blev de grillning för att fira Helena. Jag kände mig hög på livet igår. Typ gladaste tjejer ever jag lovar. Riktigt nice. Kom i säng vid 11 för att jobba idag så blev en tidig kväll igår och alkoholfritt. Ikväll är de andra bullar för ikväll kör jag all in och jag är så underbart taggad. Ikväll är det vi vi vi, massa kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0