WHATA FUCK!

Ser hur 100 % party sidan på fejjan lägger upp massvis mer statusar och bilder på kryssningen och dem taggar ju fan järnet. Fan. Vad gör jag hemma? Vad tusan är jag hemma nu för när den störta party kryssningen idag åkte från Stockholm och är borta i 48 timmar?? fuck fuck fuck. Istället så ligger jag här i min säng och ska snart sova kl 22.30 när jag istället kunde vart på båten och festat sönder och aldrig sovit. Men inga sura miner nu inte för imorgon är det utgång, jag och brudarna. Hade jag varit på kryssningen nu vet jag exakt hur det hade slutat, jag hade gjort ett stort ett stort misstag, men idags läget så känns det okej att jag kunde göra de misstaget.

Bla Bla blaaaaaa nu taggar vi istället inför imorgon. Satan i gatan vad fest sugen jag är nu. Alkohol+järngänget= spårat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0