WHAT DO WE WANT?

Tog en promenad tidigare idag. Ena sekunden när Bla we found love med Rihanna sätts på så ler jag och tänker på alla dessa sjuka fester det har vart den senaste tiden och Jag ler och ser fram emot London resan i vår. När melissa horn dyker upp är det bara olycklig kärlek alltihop. Komplicerat kärlek. Vilket får mig på ett känslosamt, obeskrivligt humör.

När jag gick runt i mina områden så tänkte jag på hur det hade vart om jag hade flyttat till Norge för 2 år sen. Planen jag Sara och Eve diskuterade väldigt mkt om. Hur hade jag haft det där? Jag har flera gånger tänkt på att flytta från denna stad. Här finns det så mycket känslor och drama med människor. Flera ggn har jag velat flyt från allting, men har inte kunnat. Det är ju här jag är född och har familj och vänner.

Om inte jag hade blivit singel så hade jag aldrig träffat "dem", åkt till Ayia napa, lärt känna Alla fina människor runtomkring mig, jag hade aldrig åkt på 100 % partykryssningarna och jag hade aldrig blivit den person som jag är idag.

En dröm jag alltid haft är att flytta utomlands. Prova på något nytt. Se en annan kultur och lära mig en massa.

Men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0