TRÄNA

När mitt självförtroende ligger på botten så kommer tjejerna och tar upp det till toppen igen. Dem ger mig styrka och självförtroende till att göra det här nu. Dem får mig att må så bra, komplimanger behöver varenda människa höra. Alla människor är unika på sitt sätt hur dem än ser ut!
Månaderna innan studenten var jag på gymmet 4 ggn i veckan i 3-4 månader och var envis som fan. Jag skulle klara av det där! Jag var där själv varje gång, körde hårt och lyssnade på peppande musik. Har inte varit så peppad på väldigt länge tills nu. När Louise och jag tränade idag så kände jag bara att jag kunde fortsatt i en timme till. Jag blev lite sugen på att powerwalka nu när jag kom hem oxå. Imorgon är det jag som köper nya träningskläder efter att jag varit hos sjukgymnastiken, så peppad!

Nu en skön dusch, sedan göra iåning sig för en alldeles underbar fika med hela järngänget på waynes coffe ikväll. Perfekt avslut på dagen.



Obeskrivligt bra du är. Obeskrivligt stor min kärlek är till dig vännen. Och jag
älskar dig så obeskrivligt mycket. ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Du är så grym! Du är snygg, snäll, och bäst på alla sätt! Jag skulle kunna skriva i all evighet! De är nästan så att orden inte räcker till! Obeskrivlig kärlek till dig min fina vän<3 de här klarar vi tillsammans. Puss på dig mitt hjärta<3

2012-01-11 @ 17:32:19
URL: http://LouiseMimmi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0