SUNDAY



Nyvaken och alldeles rufsig i håret. Har precis käkat frukost, sitter med musik i öronen och love the way you lie kommer upp. Det ger mig såna gryma flasch backs från sommaren 2010 när vi var i cypern. Grabbarna grus spelade en grym remix ständigt.

Planer för dagen, ska log lägga mig en stund till i sängen, sedan dra mig till stan en snabbis för att köpa träningskläder innan jag möter upp Lisa på tuna park för en liten fika. En väldigt efterlängtad fika! Ikväll snacka jag och Helen om att gå på bio och käka ihop så ska kolla med henne, kan va skönt för henne och hitta på något när hon är med Isabelle om dagarna ;)

Pappa och Anna-Karin bokade London igår 14-18 april med hela familjen! Längtar som en tok just nu. Ska bli så kul, oc självklart så ska jag besöka Sofie antingen innan dem kommer till London eller så stannar jag kvar och är hos henne när dem åker hem. Dagar fylld med shopping, party och åka runt och se alla möjliga saker kommer det bli! Äntligen tar jag oskulden och åker till London.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0