LYCKLIGT SLUT FINNS BARA I FILMER, INTE I VERKLIGHETEN.



Brustna hjärtan och katastrof. Det var precis hur min nyårsafton var iår. Allt var så där perfekt från när vi alla sågs och bara var tjejerna hos Helena. Vi spelade spel, drack, dansa, blev lite runda o fötterna och hade det så underbart bra ihop tillsammans.. Men trots under dem första timmarna så var jag ledsen inombords. En känska som knappt går att beskriva om man inte har upplevt det.

När kl slog 00.00 var vi hur glada och peppade som helst, sprutade champange på varandra, gav varandra en nyårskyss och allt var som bäst. Sen föll allt samman. Året började på det sämsta sättet som det kan göra och det var det jag var rädd för hela kvällen. Louise och jag hade vårat värsta nyårsafton någonsin. Just nu är jag helt tom, förvirrad och ledsen.


Kommentarer
Postat av: L

Du är bäst min fina<3 och jag kommer finnas här för dig, alltid!

2012-01-03 @ 01:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0