KÄNSLAN SOM ALDRIG FÖRSVINNER

Känslan att ständigt kolla mobilen efter sms, känslan att bara vilja skicka hundratals sms till dig, känslan att vilja vara med dig, känslan att sakna dig. Ni vet hur den känslan känns. Jag och Ellis hängde hos mig hela dagen, pratade ut om allt. ♥
Under de senaste 24 timmarna så har ungefär 90% på min fb uppdaterat att dem är i ett förhållande. Nu börjar vårkänslorna komma och alla lyckliga par går runt hand i hand på stan. Fuck that.  

nyss hemkommen från en runda överallt med Johanna. Strax sängen sen jobba 06.45-14.00 imorn och träna med Mimmi och Louise efter. På kvällen blir det film kväll, SATC filmerna ska ses. Den här helgen blir en vit helg.



Bästa johanna och jag nyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0