JAG VILL HA DIG NU, SOM JAG HADE DIG FÖRUT.



Promenaden idag var så skönt. Promenad till stan och sen stanna jag hos Helena en stund. Mötte Mimmi på stan och gick med henne till henne och tog en extra runda innan jag gick hem. Imorgon är det en ny vecka. Äntligen! Jag har blivit bokad för jobb på gruppboendet nyfors 06.45-14.00 underbart. Har inte jobbat sedan juldagen men det måste va slut med det nu. Skolan börjar på onsdag då kör jag igång med rehabilitering kursen. Och nu är det inte långt kvar tills jag är klar med kurserna. Så glad jag är! Nu är det sten hårt med pluggande, jobba häcken av mig för pengar till alla gryma grejer som jag ska på i sommar.

P&L biljett ska snart köpas, London åker jag till i april/maj och börja lägga undan pengar till ayia napa i slutet på sommaren. Har blivit helt fast i Melissa Horn oxå. Louise har fått mig att börja lyssna och jag älskar hennes texter.

Dock är jag lite sur för en grej, har inte kört min pärla sen i onsdags. Låset har fryst fast så imorn måste jag ta bussen till jobbet, blääää.

nu blir det two and a half men och film i sängen, längtar till att komma till jobbet imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0