I WON'T LET YOU GO

Jag har bloggat från mobilen i typ 2 veckor nu. Men det suger ju pläp! 
Min bakgrund är ju fan borta och jag fattar nada. Sitter nu äntligen vid en dator!
Jag håller på och lackar på den här ÄCKEL vintern! Jag hatar den. Kommer aldrig att vara en sån där vinter tjej, jag skulle kunna bo där det är värme året om. Jag fryser ihjäl bara jag går 10 meter, kyyyyylan är fan hemsk. Det är ju nu man ska ha en karl att komma hem till och bli varm av. Men egentligen, Killar, vad är det? Nothing. Dem är inget.
Något att istället längta till är ju sommaren. Sommarjobba på gruppboende nyfors, sola och bada, grilla ett stort gäng på djurgårn, efterfesta långt in på morgonkvisten, fylla år, åka till P&L, fira midsommarafton och dra en sista minuten till ayia napa och spåra?? Ja! Så ser ungefär planerna ut till sommaren. Den kommer bli något fruktansvärt bra. Men först så vill jag att våren ska komma, när vi drar till London 11 april så sägs de va ass bra och varmt väder där. Åhhhhhhh det längtar jag först till! Sofie har tagit ledigt alla dagar och det är ju awesome. Jag har lite små planer på att inhandla en äkta Louis Vuitton där borta. Jag är sugen, enormt sugen. Den kommer jag ju ha med mig hela livet. La upp bilder i det tidigare inlägget, en av dem kommer att bli min. Vilken av dem är finast tycker ni?

London london london, snart snart snart!!!







Utomlands resor med älskade familj och vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0