EN VECKA

Mitt beroende av att vara inne på fb blir bara värre. Kanske för att jag älskar att snoka på andras sidor såklart. Efter 6 timmars sex and the city marathon med chris och louise idag och då har jag hunnit varit inne på fb säkert mer än 3 ggn om timmen så tyckte jag det var dags att lägga ner det ett tag. Tar en paus dels för jag vill helst slippa läsa saker och så. Louise och Chris tror inte jag klarar det.

MEN nu är jag iaf förberedd och har laddat ner ett antal appar till mobilen att underhålla med. Ska ta och gå igenom hela SATC boxen med tjejerna i veckan faktist också.

Nu är det officielt, jag har gjort en PANIIIK mapp på mobilen.
Hitta en robert pattionson och twilight app nu också, självklart är dem nedladdade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0