ÄKTA

satt och tittade runt lite på lunar som då var lika stort som facebook är idag. Eller lunarstorm hette det. Hittade en tjej som jag skrev till och hon svarade till min förvåning och hon bodde i samma stad som mig. Stort plus. Vi började prata där på lunar och vi bytte nummer. Efter en tid bestämde vi att vi skulle ta en fika på stan. I sista minut avbokade jag. Vi bestämde ny träff men jag avbokade även den. Jag var för feg. Jag var van att bli sviken och jag var rädd att skulle hända även denna gång. Till slut tog jag tag i saken och träffade henne. Hon var ju inte alls farlig och det var så lätt att prata med henne. Hon lyssnade på mig när jag cyklade hem ville jag träffa henne dagen efter igen. Vi sågs mer och mer och när killar kom in i våra liv visade vi upp dom för varandra och de lärde känna varandra. Idag 7 år senare är hon gudmor till min dotter. Hon är den ända sanna vän som jag har. Hon är den enda vän jag kan lita helt på. Hon finns alltid där. Hon är verkligen den bästa vän jag har. Emelie gumman, jag älskar dig!

Blev hur lycklig och glad som helst när jag var inne på Helens blogg och läste det där som hon har skrivit.
Har vi redan kännt varandra i 7 år? Det är ju sjukt, minns verkligen första ggn vi fikade. Och när hon blev tillsammans med Andreas som hon fortfarande än idag är. Full som tusan var hon i torshälla på en festival. Då träffade jag andreas för första ggn. Många sjuka minnen jag har med henne. Fester med pojkvänner, bil utflykter överallt, fika stunder på stan, och som vi har handlat. Hon är precis som mig. Galen i shopping! Och jag minns när jag var i ayia napa förra sommaren. Helen skickade sms till mig och skrev att hon saknade mig och ville att jag skulle komma hem för hon hade något att berätta. Nyfiken blev jag ju såklart och jag spekulerade vad det kan vara som var så viktigt. När jag kom hem så lunchade vi och då kom hon med den stora nyheten att hon ska barn, och hon ville ha mig som gudmor. Och när jag var på kryssningen i april förra året, och dem messar när jag va tbx i sverige och skickar en bild på Isabelle. Finaste tjejen och jag är en så stolt gudmor.

Helen är en äkta vän som har ställt upp oavsett vad och jag stället alltid upp för henne. I Love you



Fest i min farmors lägenhet. 5-6 år sen. Senast vi festa var förr sommaren i slutet på maj. 1,5 år sen. Den kvällen kommer jag då aldrig glömma. Förfest i henne och andreas lägenhet sen krogen. Jag tog ett stort steg den kvällen. Jag började äntligen gå vidare och släppte mitt förra liv.

Jag och finaste Isabelle. Finaste tjejen, stolt gudmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0