A GOOD FEELING THAT I NEVER HAD BEFORE

Paniken jag fick imorse när jag vaknade och moilen var borta. Letade som en galning i hela rummet senare hittade jag den vid dörren, hoppade den dit eller? Skumt!
Har degat hela dagen. Setat och kollat igenom massa bilder jag är taggade i på fejjan. Har konstaterat att mimmi och jag alltid gör samma min på varenda bild vi är på. Antingen försöker vi göra porr min eller så ska vi alltid ta tungan på varandras kind, asså. Det finns inga ord som beskriver hur våra förfester är. Förfesterna är ju själva kvällen, det är ju den stunden som är bäst på hela kvällen. Det är då man spårar ur mest och är alla tillsammans. Vi dansar, spelar spel och sjunger så galet falskt och högre än någonsin. Tills man sen går till krogen och tappar bort varenda jäkel och spårar till slut ut efter krogen.

Pratar med Sofie på whats up just nu och hon kommer hem i februari en helg. Den helgen ska det planeras en galen utekväll med henne. Hon måste vara med oss så är det bara! Bruden fyller snart 20 år också och då ska hon få en fiin present av mig :)

Denna lördag kväll spenderas med att käka ute me Chris och Johanna, sen blir det ett bio besök för att se twilight, breaking dawn. 3 ggn för mig på bio woopa!




Torsdagens utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0