2012

2011 var ett helt fantastiskt år. Det blev mer fest är någonsin. Jag började plugga till undersköterska, lärde känna så otroligt fina människor,. Jag blev gudmor till min bästa väns barn Isabelle, bytte från ledsagar jobb till att jobba med äldre. Min sommar inom vikarie poolen var väl sådär men har börjat känt nu under hösten att gruppboende är vad jag vill jobba med.

Jag trivs att hjälpa människor, oavsett om dem är demens eller har ett funktionshinder. Bara att komma till gruppboendet i nyfors och jobba där gör mig så glad. Det är inte alltid kul att jobba när någon går bort eller är elak mot personalen men det är nåt jag måste börja vänja mig vid. Jag kommer att möta alla olika slags människor inom vården.

Under 2012 så har jag några mål. Vissa som jag vill hålla för mig själv och några jag kan skriva här.
Mitt prio nummer ett är att bli klar med skolan. Kommer vara världens gladaste när jag gjort sista uppgiften och är utbildad till undersköterska.

Resemål som London är ett måste. Sofie och Linnea bor där och dit ska jag. Eventullt åka till london med min familj står också på listan. Jag har jobbat varenda sommar nu ska jag med min familj och umgås med dem!
Peace and love festivalen i sommar är jag sugen på. Jag måste sluta tänka på att jag avskyr att sova i tält, det är gemenskapen och stämningen som gör hela grejen. Skitsamma om det regnar varenda dag jag är där. Jag kommer ju ha hur kul som helst för jag åker med mina tjejer. Ayia napa i slutet på sommaren, precis som dem 2 senaste sommrarna vill jag också. Louise, Mimmi och alla dem ska fasiken med dit och se hur grymt kul det är.

Efter att sommaren har gått ovh jag har jobbat arslet av mig, sökt massa jobb och gjort mycket skoj så är det dags att flytta hemifrån. Jag satsar på att söka massvis med jobb och flytta hemifrån när jag har ett fast jobb.

Som person ska jag lära mig att säga nej till människor, umgås med dem som gör mig lycklig, våga ta en massa chansningar här i livet. Livet är för kort för att tänka negativt. Man vet ingenting förän man provar. Jag ska sluta fega, vill jag något så ska jag göra det och ge det ett försök, Umgås mer med familjen. Ta vara på mina nära och kära.

nu beger jag mig till chris för att hämta upp henne och åka till Louise. En riktig tjej dag behövs.
Sex and the city boxen står på schemat.
Love ♥















årets sista timmar var gryma med järngänget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0