WHITNEY HOUSTON

Det första jag Gjorde imorse var att gå in på aftonbladet. Och de första jag läser är att den stora sångerskan Whitney Houston är död. 48 år gamle blev hon. Det är så hemskt! Det är ingen ålder alls och jag tycker så synd om henne familj just nu.

Läst alla artiklar nyss på Aftonbladet, att dem hittat henne död i badkaret och kollat igenom hela hotell rummet och dem hittade mediciner men inga droger.
Det kommer upp olika historier om hur hon dog men det hade säkert med droger att göra. Då hon tidigare har haft mycket problem med droger Bla med hennes ex make som själv var knarkare när dem träffades. Blir så arg när jag bara tänker på droger för det är en grej som är så farligt och ibland så kan de sluta så pass ila om man fortsätter att man kommer dö. Varför vill man utsätta sig själv för det? Sina närmsta vänner och familj? Jag önskar att alla kändisar kunde sluta använda droger. Dem lever inte ett sånt glamouröst liv som alla tror. Det är bara alkohol och droger, det känns som att det är en vardag för den i den branschen. Och jag hoppas verkligen inte att någon i min familj eller vänner någonsin kommer ens på tanken på att ens prova det själva.
Det här är så hemskt att jag inte finner ord.

I Will always love you, i wanna Dance with somwbody och how Will i love you är mina favorit låtar med henne.

R.I.P Whitney Houston, och snälla stoppa allt som har med droger att göra, det tar bara fler människors liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0