NUT AV LIVET VARJE DAG.

För en vecka sen låg mormor på stroke avdelningen på mälarsjukhuset och hade fått en lite stroke. Från att ha varit hela frisk till att helt plötsligt bli helt tyst, vänstra ansiktet hänger och hon inte får fram några ord så är ambulansen i lägenheten på 2 minuter. 24 timmar senare kan hon prata, gå någotlunda bra och är pigg. 48 timmar senare är hon som en helt ny människa. Hon är piggare och gladare är någonsin och skrattar som om att inget hade hänt. Det är så sjukt att mormor återhämta sig så snabbt. Jag tycker att ambulansen männen är bland dem som verkligen förtjänar ett stort jäkla pris. Utan dem så kan människor dö om inte ambulansen fanns och kom fort till platsen. Jag har aldrig åkt ambulans men har varit på väg att göra det med en brukare på jobbet tidigare.

Jag hatar att jag funderar så mkt på allt. Men fan, livet är för kort och man ska njuta varje dag av sitt liv. Umgås med dem man blir glad av och göra det man vill göra och inte känna ånger eller misstag för det gör alla människor.

Om läkaren för 3 årsen haft sant i att min farmor skulle ha levercancer så skulle hon inte vart här idag. Men den idiot läkaren gav ut fel resultat och det var inte levercancer. Läkaren gav ut ett dötts besked till farmor i stort sett.

Åka iväg hela min familj någonstans vill jag göra. Med Alla på pappas sida och mammas för att bara umgås med sällskapet och bara vara allihopa tillsammans. Senast alla var det var på min student.

Ord går inte att beskriva hur pass mkt jag älskar min familj. Mamma, pappa , låtsas föräldrar, syskon, farbröder, morbröder, mormor och morfar, farmor, farfar och alla respektive.
Världens bästa som alltid ställt upp och lånat pengar om de behövs, funnits där vid öron och knä operation, skjutsat mig till alla dessa ställen och skriva teori prover, övningkört, hjälpt mig med plugget, pratat ut med och gråtit inför..

Fan vad ni är helt underbara!

I Wanna celebrate and live My life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0