LÄNGTAN ATT ÅKA BORT

Jag vill vinna miljoner pengar. För att ta med mig min familj utomlands. För att spendera en massa tid med dem och bara vara allihopa tillsammans.

Hela "vintern" har varit jobbig. Sjukdomar och mycket känslor har tagit upp den tiden. Men det är på väg mot lite ljusare tider nu och jag försöker spendera så mkt tid som möjligt med familjen.

51 dagar kvar till London och den veckan ser jag fram emot så satans mycket. Äntligen få bara åka ifrån etuna ett tag. Semester med tjejerna och familjen. Sen är det ju ett litet plus att sommaren närmar sig mer och mer. Det är ljusare längre om dagarna och vi börjar gå mot vår förhoppningsvis snart. När det är sommaren finns det 2 inbokade grejer. Peace and love och Ayia napa. Det kommer hända mycket!
Jag vill ligga på nissi beach med sololja på kroppen, ha en smirnoff ice i handen, bränna skinkorna, bli brun och gå ut och dansa varje kväll i en vecka.

Jag har alltid tyckt att man ska kämpa för kärleken, tills nu. Jag har släppt alla förhoppningar. It's just not worth it..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0