FUCK KILLAR, FUCK ALLA HJÄRTANS DAG.

Den mest deprimerande dagen och månaden på hela året är här. 14 februari. Jag tänker vara värsta bitterfittan i det här inlägget.

Alla hjärtans dag suger. Ett brustet hjärta för några år sen på just denna dag och Jag hatar fortfarande den här dagen lika mycket. Vi blir ständigt påminde att vi är singel och inte har just en pojkvän att fira denna dag på. Alla lyckliga par går ut och äter, går på bio och är med varandra. Hade jag bott i USA vet jag inte vad jag hade gjort. Där allt är så förbaskat överdrivet och dem gör sån stor grej av alla hjärtans dag.
Av dem 9 miljoner invånarna i Sverige så är väl ungefär hälften av dem killar. Undrar hur många av dem som är svin och hur många som faktist har ett äkta hjärta och är en bra kille.

Så vad gör man på den hemskaste dagen på hela året?
• bjuda ut den man tycker om?
• ut och käka med tjejerna?
• ligga Hemma och deppa?
• eller gå ut och äta själv?

Bjuda ut den man tycker om kunde jag strycka för en månad sen på listan för det fuckade sig totalt.. Jag har ingen lust att ligga hemma och deppa över den här dagen och går absolut inte ut själv. Jag får hoppas att tjejerna vill spendera den här dagen med mig.

Vi alla drömmer väl lite då och då om ett lyckligt slut som bara finns i filmer. När en kille överraskar sin flickvän eller bara överraskar med en stor bukett rosor till en tjej. Jag önskar att jag var den tjejen öppnade dörren och fick rosor.

Fortsättningen av mitt sex and the city fortsätter nu. Carrie pratar om sex i ett förhållande och sex utan ett förhållande. Det är nu mr big dyker upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0