VARFÖR?

Funderat alldeles för mycket under morgonen. Som vanligt så vaknade jag för tidigt och inte kan sova. Nu ligger jag här i min nybädddade säng och bara funderar. Jag funderar på allt mellan himmel och jord. Varför allt är som det är just nu. Varför du gav mig förhoppningar och varför lördags kvällen blev totalt kaos. Jag var så sjukt taggad i lördags att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag skulle spendera kvällen med tjejerna och en massa dans. Kvällen blev inte som jag hoppas på. Istället blev det en jäkla massa konstiga skit saker. Stämningen suger och ingen är speciellt trevlig mot varandra längre. Hur blev det såhär? Hur kunde stämningen i den här starka tjejgruppen bli såhär fruktansvärt jäkla dålig?. Det här var sista gången jag la ner tid på det här. Sista gången jag försökte vara trevlig. Är det något jag avskyr så är det när folk är osociala och otrevliga mot varandra. Vi är vuxna människor och ska faktist bete oss som det oxå mot varandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0