UNDERBARA FREDAG

Räknar ner för fullt timmarna tills jag äntligen får gå hem och ha helg! Efter detta kvällspass ska jag bege mig hem till Ellis för en mys fredag med henne, Sofie, Marre och kanske Sara! Dagen har gått fort. Kom hem vid 11 imorse och då spendera jag dagen hos pappa med mysigaste Selma.

Imorgon är det äntligen lördag! Som jag längtat. Fest hos Jessika och Jimmy är planen. Men innan vi ska bege oss dit så ska de drickas lite gott med Sofie på eftermiddagen imorn och fixa oss ihop. Jag tror att morgondagen kommer bli kanonbra! Har saknat Jessika som in i Norden så ska bli awesome!! På söndag gissar jag på att de blir bakis häng framför teven!

Bild från jessikas födelsedags partaj i januari. Sjuk kväll. Förfesten var sinnessjukt, krogen var bland det bästa jag vart med om och efterfesten ska vi inte ens snacka om, sinnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0