THIS FUCKING FEELINGS

Jag är knäckt. Jag känner att jag behöver skriva av mig lite. Den här sommaren har varit jobbig. En person flyttade 80 mil härifrån vilket gjorde det så jävla jobbigt för mig. De tog veckor innan jag förstod och inte var ledsen på samma sätt. Det värsta som finns är att man saknar en person som är så långt ifrån en, man kan inte krama om personen och inte prata i telefon på samma sätt. Sen gjorde jag ett misstag. Sen gick dagarna och du åkte hem hit på min födelsedag. Att ha dig här då var så bra. Och jag var så glad! Det är tur att jag har såna fantastiska vänner som funnits där och torkat mina tårar när jag vart ledsen och som har muntrat upp mig och fått mig att tänka på så mycket annat när du inte varit här. Nu har jag ingen bra känsla.. Måste träffa tjejerna ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0