SOVMORGON

Ligger i ett av vilo rummen som finns på jobbet. Har 30 minutera rast nu sen är det full rulle fram till jag slutar vid 21.00 ikväll. Ska genast hem, kolla lite tv sen tänkte jag sova tidigt. För imorgon ska jag vara borta kl 9 på morgonen sen väntas en mysig lunch med Louise! Blir som vanligt att jobba kväll imorn och efter det ska jag förmodligen till söder och stanna kvar där över natten.

Har varit i skolan idag och nu är det bara 2 kurser till sen är jag fasiken klar med utbildningen och kan säga till alla att jag är undersköterska! Vilken känsla så jävla skönt. 4 veckors praktik väntar och jag hoppas de blir bra tider och att stället är bra så jag kan jobba så mkt som möjligt vid sidan om oxå. Ska vara i nyfors på ett boende för utvecklings störda sen! Kommer bli en upplevelse och jag längtar till att få se hur det är att jobba där.

Jag har alltid eller nu ska ja inte säga alltid. Men helt ärligt så har jag under hela mitt liv alltid tagit åt mig om någon person säger vad dem tycker om mig. Jag försöker att lära mig att inte ta åt mig ibland men vissa saker kan såra. Jag skiter fullständigt i om någon tycker mina tatueringar är skit fula för det är min kropp och jag tatueringar in vad jag vill och allt jag har gjort har betytt så otroligt mycket för mig eller vart någon text om livet som jag tycker är helt sann. Jag kommer att göra fler och det får folk helt enkelt acceptera! Jag kommer aldrig att vara någon annan än mig själv och jag kommer aldrig se ut som någon annan. Människor som bara tänker på det yttre kan dra så är det bara. Utsidan är det som betyder mest. Huvudsaken är inte att du är skit snygg, för du kanske är helt dum i huvudet och det skulle jag aldrig falla för. personligheten är det viktigaste och det är det som gör all människor till vilka dem är!

Alla människor borde tänka så varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0