KVÄLL

Insåg att jag totalt skrev fel i förra inlägget, det är ju måndag inte tisdag idag! Tänk om de vore tisdag då skulle det vara onsdag imorn mycket bättre!

Spenderade hela eftermiddan i Västerås med Ellis idag. Käka en god lunch hon shoppa som tusan på Ikea och jag shoppa bara en blus jag tänkte använda i helgen. Hur som helst så kom vi hem runt 6 tiden då snacka jag med Mimmi en stund och åkte sedan till Helen och Andreas för att hänga där lite. Helen och jag hade hela kvällen själva och vi satt bara och pratade om allt. Min bästa Helen. Isabelle har blivit så stor, helt sjukt fort tiden går!
Nu är jag iaf i lägenheten och ska kolla greys sen sova för en fullspäckad dag imorn oxå.

Har funderat så sjukt mycket det här med att sova själv. And i hate it! Visst finns de fördelar fast ändå inte. Jag tycker inte om att sova själv, jag sover hellre med någon jag tycker om. Ville jag hoppas på iaf. Nej det här suger så jag vet inte vad jag ska säga. Gör allt för att inte tänka på det. Men hur jävla lätt är det?

Man ska inte börja tycka om någon, det slutar ändå aldrig lyckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0