ONE WEEK

Det har gått en vecka sen jag kom hem från världens bästa stad. London i mitt hjärta. Fina vänner, fin familj och fin shopping. Gud vad jag saknar allt där. Jobbarkompisarna såg att jag haft det bra där, och jag älskar att prata om det. Önskar jag kunde packa väskan och flytta dit redan imorn, vad sägs som det liksom? Helt fucking underbart.

Vad har man gjort på en vecka då? Slöat, jobbat, festat, kollat fotboll, speedway och bara varit. Speedway har aldrig varit min grej riktigt, men när det är typ hundratals av riktigt snygga mekaniker osv där så kan man inte klaga. Min fina vän Ellis fyllde år igår så de fira vi med speedway match och se.
Jag har börjat jobba på torsilia hemmet i torshälla och kommer att jobba där nu i dryga 4-5 veckor. Nästa vecka har jag 5 dagars jobb, ledig tisdag vilket betyder att jag kan va med på valborg, trots att jag absolut inte är sugen att gå ut eller festa. Skulle hellre ta det lungt så får se vad det blir där.

Dagarna flyter på och det händer ju faktist något varje dag känns det som, är det inte jobb eller plugg så är det tjaffs. Trött på skitsnack och all jävla tjaffs nu. I don't fucking care anymore! Det enda jag vill är att alla ska vara sams och bara vara med varandra utan massa skit som det var förut.

Sofie flyttar hem igen på lördag och det är ju helt underbart att ha henne hemma igen. Hon gör mig glad och jag vill bara att hon kommer hem nuuuuuu!

Ska fortsätta plugga klart nu och sen åka hem till Andreas. Blir glad av att umgås med han.

P.S så saknar jag min Mimmi så mycket, galen tjej som vart i polen och härjat sönder och nu är det dags för en liten dejt med henne faktist. Du är för jävla bra tjejen!



image description

i miss you babe.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

du är för jädra bra du också min vän!! tack för den fina dejten <3

2012-04-26 @ 20:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0