NEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!

Var på toppen humör når jag vaknade, tills jag tittade ut och såg att det var typ snö storm. WHATA FUUUUCK???? Okej, jag har bara 4 dagar kvar i Sverige sen sticker vi till 20 grader och sol.
Idag mina vänner ska jag plugga hela dagen. Jag ska även färga håret och sedan träffa Sanna, Sara, Eve och deras boyfriends ikväll. Men för mig blir de lungt för ja jobbar delad tur imorn, HEJA HEJA! Blir förmodligen krök imorn, JAAAAA! Måste ladda inför London och jag måste se till att sova mkt. Sofie har planerat ett full späckat schema när vi kommer. På dagarna ska vi se London, på kvällen ska vi göra nattklubbarna och pubarna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, jag skulle precis på bio igår när du ringde. Vi kanske kan höras en sväng imorgon? Har du någon rast i din delade tur? Ring mig isåfall! :) <333

2012-04-06 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0