LÖÖÖRDAG

Godmorgon alla människor!
Här är man pigg och vaken och laddad för ett jobb pass, delad tur. 07.00-12.00 sedan 12.-21.00. Därefter blir det påskledigt och de firar vi ned en grogg, vart Jag tar den groggen vet ja inte. Som vanligt så är killar så jäääävla sega och kan ju aldrig bestämma sig för nåt. Jag längtar iaf och groggen kommer slinka fint ner i magen ikväll.

Gårdagen hos Sara i hennes stuga var mys. Tycker om dem tjejerna så jäkla mkt. Kush och Marcus va med där och dem är bra människor dem. Ja va sugen på alkohol men avstod med tanke på jobb idag. Istället ser jag fram emot när alla är hemma i sommar. Så vi kan vara och gå helt bananasss!! Vore så mys att ha dem alla hemma igen, saknar dem för mkt :(

Nu ska jag åka iväg till jobbet, längtar till ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0