LONDON, ROYAL HOTEL!

Efter att ha haft 4 fantastiska dagar med Sofie, Marre och Linnea så har jag 3 dagar att chilla med familjen nu.

Jag lever iaf. Och känner bara en Pytte liten längtan hem framför allt till att kunna köra bil. Shoppingen, klubbarna och killarna.. Ja vad säger man? Bästa stället man kan hitta dem alla. Känns som att jag är i typ Ayia napa när man är på g till natt klubbarna, dem är galna här. Har sovit ytterst lite men det har de vart värt.

OMG! Jag har äntligen gjort det, köpt min egna LV väska. Kan ni fatta glädjen och känslan att stå inne i en LV affär och handla en dröm väska jag velat ha i flera år. Pengarna är nu slut men jag kan säga att det är värt varenda liten krona. Bästa och dyraste köpet jag någonsin gjort. Vem behöver en man att gifta sig med och leva med resten av sitt liv när man har en Louis vuitton väska hela livet ut?

Men jag skulle absolut tänka mig en britt kille, charmiga och trevliga är den allihopa här. Sveriges suger hästpung, känns som man har sett en helt annan värld här i London. Alla är så satans trevliga, säger förlåt för allt, hjälper till med att bära väskor. Har lite ångest över att komma hem efter att ha vart i denna ljuvliga stad.

Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0