GÅRDAGEN

Det blev jobb fram till 21.15 sen mötte jag upp Marre och Jessika för att dra hem till Ellis och dricka lite gott. Blev en trevlig och kort förfest innan ett besök på le grans. Fyfan vad folk det var!!!! Lördagar är fan så mkt bättre att gå ut på helt klart, mkt mer folk och äldre. Kul som fan var det iaf. träffa på ärla, vilket jag tyckte va skit kul efter att inte ha träffat dem på evigheter. Svettiga och trötta var vi så vi käkade subway, jag avsluta sedan kvällen med efterfest och vi hade Helena som chaufför hela natten. 4 kom jag innanför dörren och extremt trött och nykter. Så otroligt skönt att det inte blev så mkt alkohol igår, idag är jag inte alls bakis. Love it!

Ska spendera hela dagen i mina Skol böcker sen ikväll blir det att kolla stenkvista matchen!

Tack fina tjejer för igår! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0