BEST DAYS IN LONDON

7 dagar i London är inget, jag vill ha mer London. Mer shopping, mer festande, mer britter, jag vill ha mer av allt. Jag visste att jag skulle tycka tunnelbana skulle vara jobbigt och det var det tills dem 2-3 sista dagarna när innan hemfärd då jag faktist tyckte att det var okej ändå. Jag har aldrig kunnat tänka mig att bo i stor städer som tex Stockholm, men det här är annorlunda. London är annorlunda, människorna där är annorlunda. Blir alldeles glad i hela kroppen bara jag tänker tillbax på oxford street, klubbarna och pubarna och massor med mer. Jag känner inte alls mkt glädje över att vara hemma igen, känner bara at jag vill tillbax. Flytta dit, vara där. Alla i London måste vara uppfosstrade på ett helt annat sätt, hur fucking trevliga som helst.

Gick upp kl 08 varje morgon i stort sett, gick på stan hela dagarna när jag var med tjejerna och kvällarna blev det utgång och hemgång vid 3. Med familjen blev det stan och massor med turistande och pubar på kvällarna och hemma vid 11 senast. Jag vill träffa mig en britt i england, en charmig, gullig britt som älskar fotboll. Ja det är så jag vill ha det.

klubbarna var otroliga, gratis inträde fixade Linnea åt oss på fredan till en klubb, det såg precis ut som att vara på en kryssning ass häftigt. Gillade starkt den krogen och att ens gå ut på le grand nu efter london känns väl sådär faktist. Inte alls pepp på det. Eskilstuna suger. Vill vara där inte de är så att alla vet vilka alla är, för alla snackar. Go London!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0