FREDAG, ÄNTLIGEN FREDAG!

Tisdag : Simning en timme
Onsdag: Powerwalk en timme
Torsdag: Simning en timme
Fredag: Simning en timme

Simmade igår med Jessika Kronholm och idag ska jag simma med den andra Jessica, vestin!
Och det är äntligen fredag, det har varit en bra vecka och allt rullar på så bra. Ska strax göra lite gröt sedan bege mig till stan och möta upp Vestin för att simma igen. Sedan väntar en lunch och massor med skvaller med min vän Lisa som kommer från Örebro. Och ikväll träffa vännerna!

Var hemma hos min pappa igår och umgicks och käka gott med dom. Vi pratade massor och pappa säger : Emelie du är verkligen en tjej som bryr sig om sina vänner och gör allt för dom!
Och det är sant, jag skulle aldrig i hela mitt liv lämna en vän bara. Jag har lärt mig att inse vilka som är mina äkta vänner, och det har jag verkligen insett det här året, vilka som verkligen finns där för mig.

"Vänner är den familj man själv väljer "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0