AYIA NAPA

Nästa år tänker jag åka till ayia napa och stanna där hur länge som helst. Fyfan vad jag älskar den staden, nissi beach åh ge mig nu! Jag blir så glad på tanken att åka dit. Typ världens gladaste när vi bokade resan och drog 4 dagar senare i sommras. Ah ja älskar att träffa nytt folk, jag älskar verkligen att festa, och att bara vara. Där känner man inte en jäkel och de är så otroligt skönt. Och bäst av allt är att jag slappnar av och bara är. Nästa år kommer bli grymt och jag åker inte dit en vecka utan då tänker jag åka dit mer än en vecka. Det är så jäkla värt det. Helt sinnes galen stad. 


Carpe diem



2 sommrar i ayia napa med 2 olika tjejgäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0