MYS SÖNDAG

Hade en jätte trevlig kväll igår hos Max med alla. Ni är så jäkla bra! Vi kollade på baksmällan 1 och skrattade sönder. När jag gifter mig vill jag ha en möhippa och åka till Las vegas, fyfan va stört och galet det skulle vara!
Annars var det hur lungt och skönt igår kväll. Kändes som att alla andra var fulla som svin igår. Men måste säga att det var för jävla skönt att inte vara det! Och att inte vakna upp med bakis känslan imorse var ännu skönare, är så mkt piggare och utvilad är jag också nu. Är stolt över Johanna igår som INTE drack ett skit. Hon tjattade hela kvällen att hon ville festa och var rastlös. Men jag förstår henne. Sådär är jag eller har varit mera förut. Jag var så rastlös och skulle ut varje helg. Men man orkar till slut inte det.

Idag har jag iaf bokat upp mig för en familjeråd fika på first class kl 16 med tjejerna. Sen ska jag bara hem och inte göra något, vila och ladda inför en ny full späckad vecka med jobb och träning!

Puss & kram



Me and snygg - johanna i sommras.

Kommentarer
Postat av: johanna

aww :D ganska stolt över mig själv med där ;) <3

2011-10-20 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0