HÖSTEN SUGER


Höstkylan är hemsk. Det är så burrigt ute, måste börja skrapa rutorna på morgonen och framför allt så är det så jäkla mörkt ute. Brukar vara ruskigt trött under hösten, typ trött jämt. Men just nu känner jag inte så. Det är så mycket just nu att jag inte hinner vara trött. Jobbar flera timmar om dan, tänker på morfar och osv...

Ett + med hösten skulle ju vara om man hade en man att krypa ner till om kvällarna. Nog för att jag älskar mina tjejer att träffa dom jämt och så men höstkylan är tråkig och då vill nog alla ha värme av en kille. En att krama om, pussas med och mysa med... :/ Men jag tycker att alla killar är likadana. Med andra ord inge bra. Dem är bara bra på att såra oss.  Ska nog fan börja kolla sex and the city boxen igen, sex, killar och skvaller. Dom har verkligen rätt i allt dom säger, love it!

Åh vad jag måste sova nu, jobb 07.15-12.15 sedan mysa med fina eve och sanna. OCH jobba på kvällen som ledsagare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0