KÄNSLOR

vill ha en myskväll med brudarna. Kolla på kärleksfilmer, gråta en skvätt och äta godis.



Filmer jag skulle kunna ligga och stor pöla till genom hela filmen. Seriöst, är jag för känslig och trög?
Har alltid haft lite svårt att kolla igenom kärleksfilmer med tex vänner för jag gråter ju så satans mycket, känslig tjej. Lyckliga och sorliga slut. Dear john och the last song är nog dom senaste filmerna jag grät till. Pearl harbor är ju en klassisk och så sjukt sorlig så jag inte kan hålla mig utan att gråta efter några minuter.. Remember me, fyfan. Såg den på bio med Sofie och grät på bion. Tog oskulden att gråta till en film på bio.. Dagboken och p.s i love you. Hatar när killen dör i p.s i love you o dagboken har jag sett så många ggn. Vet ju hur filmen slutar precis som jag gör resten av filmerna, men ändå gråter jag igenom mig filmerna och i vissa romantiska filmer där de slutar lyckligt så önskar jag att det hände mig.

Känslor är jobbigt och komplicerade, jag säger som jag och tjejerna brukar säga, singel föralltid ja tack!
Det är jag och tjejkompisarna föralltid typ, ja det låter fan bra det! ♥
Jag har till och med tatuerit in tjejkompisar på latin. Och de vet ja ingen annan eller sett någon annan gjort, de betyder att jag aldrig i hela mitt liv skulle sätta en kille före er. Ni kommer alltid att vara number one.

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3 kärlek till dig min fina vän. jag önskar att vi bodde närmre så vi kunde gråta till kärleksfilmer tillsammans. hoppas att du kan komma och hälsa på nästa helg :)

2011-10-07 @ 09:20:00
URL: http://lisaclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0