DET GÅR BRA NUUUU

Jobbat 5 timmar, hemma 3 timmar sedan jobba på gruppboende nyfors våning 5! Ska bli trevligt att träffa dom söta pensionärerna :) Det är sjukt att man kan bli demens som dom är. Hoppas inte någon i min släkt blir sådär när dom är 80 år. Fatta att inte komma ihåg sina barn eller någon annan... det är hemskt! Våningen jag är på så är det bara demens boende. Hoppas jag aldrig blir sådär! Hur som helst så pendlar jag mellan att jobba på grupp boenden, hemtjänst, ledsagare och denna vecka städa. Och plugga var det ju oxå.. suck.


Sagt ja till att jobba lönehelgen oxå, den ni. Nu är det slut på festandet!


du är fin.

Kommentarer
Postat av: Lojs

Fan vad grym du är tjejen! Jobba inte ihjäl dig bara.. Vill ha dig kvar i livet ;) <3

2011-10-17 @ 22:39:23
URL: http://thewholepicture.blogg.se/
Postat av: E

du är grym älskling! <3 du slipper mig inte än på ett tag ;)

2011-10-18 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0